2012. november 22., csütörtök

1.

 
Most csupán én szólok hozzátok kedves embertársaim. Nem fogok külön megszólaltatni senkit, ettől függetlenül ezeket az üzeneteket Zilonnal és a Földünkkel közösen küldjük nektek. Elöljáróban annyit azért megjegyeznék, hogy ezek az üzenetek, és a blogon található többi üzenet sem helyettesíti a saját, személyre szabott fejlődést. Ezek az információk csupán adalékok, szemezgessen közülük ki mit szeretne. Senki, aki nem érzi úgy, hogy tennie kell magáért, személyes fejlődéséért valamit, ne vegye magára azokat a bíztató szavakat, amik arra buzdítják az olvasót, hogy mi mindent tehet meg magáért. Nem szándékozom senki életét megváltoztatni, az egyszerűen nem az én dolgom. Ellenben, aki változtatni vágyik saját életén, sorsán, esetleg találhat neki szóló információkat, útmutatásokat az üzenetek között. Amit még fontosnak vélek megjegyezni, hogy nem a saját szórakoztatásomra írom ezeket a csatornázásokat. Igen sok befektetett idő és munka mindezt prezentálni, nyilván aki olvassa erre sokszor nem is gondol. Mással is foglalkozom emellett, például a saját fejlődésemmel. Arról már nem is beszélve, hogy, mint normál, egyszerű embernek, nekem is van munkám, amiben pont elég nagy kihívás nap, mint nap helytállni, csakúgy mint másoknak. Semmiben sem különbözik az életvitelem egy átlagos emberétől. Egy apró kis különbség van, hogy bár mindenkinek megadatik az, hogy más dimenzióbeli lényekkel, vagy angyalokkal, vagy istenségekkel, vagy Jézussal, vagy a Legfelsőbb Teremtővel kommunikáljon, ez bennem úgy néz ki, elég erősen jelen van, nekem ez könnyen megy. Arra, hogy ezeket az üzeneteket megírjam, ezek a fejlett lények kérnek, akik sokszor alig várják a lehetőséget, hogy megnyilvánulhassanak. Amit én teszek, hogy igyekszem a lehető legtisztábban csatornázni az üzeneteiket, egy olyan világszemléleten keresztül, ami számomra a realitás, az, ami igazán működik. Ez annyit tesz, hogy tudom, életemben minden jó és rossz dolgot egyaránt én idézek elő, múltam a jelenemet formálja, jelenem a jövőmet. Saját gondolataimért, kimondott szavaimért, tetteimért vállalom a felelősséget, ahogyan egész életemért is. Nem vagyok túl könyörületes és elnéző magammal, mert úgy gondolom, hogy amin változtathatok saját fejlődésem érdekében, azon igyekszem is változtatni. Remélem, hogy az egyre tisztább és erősebb szeretet megvilágítja bennem azokat a hiányosságokat, feladatokat, amik megoldásra várnak, hogy ezeken dolgozva egyre magasabb rezgésszintre érhessek. Ez az, ami működik, nekem. Mióta így teszek, életem teljesen megváltozott, belső látásom sokkal tisztább, mint valaha, egyre több információhoz van hozzáférésem, bárkinek az életébe van belátásom, ha akarom, érzékelek energiákat, aurát, szellemvilágot, előző életeket, látok magasszintű összefüggéseket, és rengeteg dolgot képes vagyok ezekből megérteni.

Ennek a módszernek az előrevivő erejéről folyamatosan visszajelzést kapok a Legfelsőbb Teremtőn át a többi magasan fejlett tudatosságú lénytől, és földönkívüli lénytől szintén. Nem csoda, hogy ilyenekkel van tele az összes csatornázás. Meg szoktam fogadni az ő tanácsukat, és a magamét is, így azon vagyok, hogy magamat fejlesszem. Ezenkívül azok, akik olvassák ezeket az üzeneteket, birtokába kerülhetnek nagyon magasszintű és tiszta információknak. Tulajdonképpen ezért is erőltetik annyira, hogy írjam le a velük folytatott beszélgetéseimet. Tudok én velük anélkül is beszélgetni, hogy azt bárki tudná, sőt olyan dolgokról, amiket le sem fogok írni, mert nem érdemes, és azért sem, mert olyan magasszintű tudást tartalmaznak, amikre az emberiség egyszerűen nem érett. Itt csak azokról a dolgokról esik szó, amivel nem avatkozok bele senki életébe. Mindenki azt tesz a saját életével, amit szeretne.

Látva azt, hogy mennyire felelőtlenek az emberek, érzékelve a kollektív tudatháló energiamintázatát, azt, hogy hol tart most az emberiség, mennyire érett, mennyire tesz valóban saját fejlődéséért, egyáltalán nincs kedvem semmiféle üzeneteket csatornázni. Mint már írtam, kizárólag azért születnek mégis ezek az írások, mert ezek a magasan fejlett lények erre megkértek, és nem hagynának nyugodni, míg át nem adják tudásukat az emberiségnek. Így ez nekem szolgálat és nem kedvtelés. Remélem ezzel sok mindenre rávilágítottam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése