2012. október 21., vasárnap

Földi 5. dimenziós Főpapok beszélgetései 3.

 
H: Most jól megmondtad Olianté. Gondolod, hogy ebből megértenek bármit is? Szerintem nem kell tutujgatni az embereket. Azok az idők már elmúltak. Talán 20, 30 évvel ezelőtt még lett volna rá idő, most ez már nincs. Egyszerű. A szíriusziak is belebuktak önnön balgaságukba, ti is bele fogtok bukni kedves testvéreim, és senki sem lesz képes titeket megmenteni. Ha meg szeretnétek menteni magatokat, azt valami nagyon turbó tempóban kell tennetek. Azért nem leszek gonosz veletek, én is adok néhány jó tanácsot. Szerintem abba kéne hagynotok ezt a csoportos tömeghisztériát, amit jelenleg folytattok. Úgy értem, hogy abba kéne hagynotok a vallási áhítatot, amivel mindent körülvesztek, de leginkább olyan dolgokat, amik nem is méltók rá. Be kéne indítanotok agyatok tevékenységét, a gondolkodást, és el kellene kezdenetek tudatosodni.  A tudatosodásba az is bele tartozik, hogy ahelyett, hogy egymást szidjátok, meg hibáztatjátok, kicsit magatokban is körülnéznétek. Ha nagyon idegesítenek a körülöttetek élők, nem biztos, hogy ők a hibásak ezért. Lehet az is, hogy nem a környezet a gonosz, hanem aki benne él, az nem szemléli elég nyitottan a környezetet. Miért van az, hogy ugyanarra a környezetre valaki azt mondja, hogy csodálatos, más meg azt mondja, hogy jaj de rossz, mennyire kínlódik benne? Vajon kinek van igaza? Mi a jobb? Az, ha minden rossz, vagy ha minden jó? Itt aztán lehet érveket felsorakoztatni pro és kontra, de egyet mondok, nincs olyan, hogy rossz. Csak olyan van, hogy rosszul értelmezett. Aki állandóan a rosszat veszi észre, az gondolkodjon el rajta, hogy vajon miért pont arra fókuszál? Segítek, a belső hozzáállása ilyen. A világotok még így is tökéletes. Jaj, hát miért mondok ilyet? A világ pontosan olyan, mint a ti kollektív hozzáállásotok. Azt várjátok, hogy megmondják nektek, mit tegyetek, mert lusták vagytok gondolkodni. Tessék, itt vannak a kedvenc politikusaitok, akik megteszik ezt nektek. De mivel a fejlődés útja nem az, hogy mások irányítsanak, hanem az, hogy magad találd ki mi neked a jó, ezért a politikusok uralma sem jó. Szeretitek az anyagot, a pénzt, a csillogást, hogy mindent megvehettek pénzen. Van is pénz. De mivel ez a fejlődés szempontjából nem a megfelelő hozzáállás, mert nem az anyag az egyetlen üdvözítő, hanem van az anyagnál egy sokkal tágabb világ, ami mellesleg az anyagot is alkotja, működteti, ezért nem elég az anyagot ismerni, hanem ha uralni akarod, akkor bizony meg kell tanulnod érzékelni és uralni azt a világot, ahol az anyag csak a létezés legalacsonyabb szintű megjelenése a szeretetnek. Egyszóval van a pénz, de sem a hiánya, sem a birtoklása nem tölt el örömmel, sőt, mivel az anyag egy nagyon alacsony szintű energia, ez az energiaminta kihatással van mindannyiótokra, ebből adódik a félelem. Ezért vannak hitelek, és hiteltartozások, ezért van, hogy bár dolgozol, de nem kapsz érte annyit, hogy boldogan megélhess. Az kap sok pénzt, aki lop, csal, hazudik, öl. Az viszont sosem lesz boldog a pénzével. Ez így tökéletes. Ha nem ezeket a dolgokat részesíted előnyben, akkor változtatnod kell a hozzáállásodon. Keresd ott a szépséget, ahol valójában van. Keresd ott az egészséget, a boldogságot, a szépséget, ahol valójában van. Ne elégedj meg a fizikai világ káprázatával, mert az csak a legalacsonyabb rezgésű megjelenése a valódi világnak. Lássatok a dolgok mögé. Ezt meg lehet tanulni, jobban szólva ez mindannyiótokban benne van, a tudást birtokoljátok, csak nyissátok ki rá a szívetek, a tudatotok, és a szemetek. Eszembe jut a három majmot ábrázoló szobrocska, amelyiken az egyik majom a vakságot, a másik a süketséget, a harmadik pedig a vakságot jelképezi. Most pont ilyen süket, néma és vak majmok vagytok. Pont ez a különbség köztetek, és az igazából élő emberek között. Aki igazából élő ember, az lát, hall, és beszél, és mindennek a felelősségét is vállalja. És az ilyen ember halhatatlan. Persze ti is azok vagytok, ha kiemelnétek a fejeteket a sárból, még látnátok is. Amíg belenyomjátok arcotok a porba, addig porból lesztek, és porrá váltok. Ha végre felnéztek, akkor nemcsak meglátjátok a fényt, hanem fénnyé is váltok. Mindez bennetek van. Ha nektek mindegy, akkor nekem aztán sokkal inkább mindegy, hogy mit csináltok magatokkal. Előbb-utóbb úgyis rájöttök az igazságra, és akkor majd ugyanolyan röhejesnek és szánalmasnak fogjátok tartani régi önmagatokat, mint amennyire ilyennek látlak titeket most én. Ettől még mélységesen szeretlek és elfogadlak benneteket, de a tény, az tény. Sajnálom, ha kemény a hangvételem, de ha ez vígasztal titeket, magammal is ilyen kemény vagyok, így másokkal is. Olianté az, aki hajlamos kicsit a kedveskedésre, én ezt mindig hiábavalónak éreztem, de ő váltig állítja, hogy van értelme. Ő dolga.

Z: Alig merek belegondolni, hogy milyen volt a hangulat a szíriuszi flottán, amíg te is ott dolgoztál.

H: Ne aggódj, rend volt és fegyelem, még a mai napig sem züllött szét teljesen az a flotta, amelyik az én irányításommal fejlődött. Őket sem tutujgattam. Elbizonytalanodtak, az rendben, mert hatott rájuk az energiazavar, ami mindannyiukra, de ha valamelyiknek még van esélye a megmaradásra, az pont az a flotta lesz. Már most sokuk felemelkedett az 5. dimenzióba, aztán majd esetleg onnan próbálnak visszatérni és segíteni társaiknak, ha megerősödtek az új rezgésszinten. Velük sem voltam túl kedves, inkább határozott, de legalább elgondolkoztak azon, amikről szó volt, így egy olyan csomagot kaptak útravalóul, ami elősegíti fejlődésüket. Nézd csak meg őket, még az is, aki nem akar fejlődni, lelkiismeret furdalással küzd, mert tudja, hogy mi lenne a helyes irány. Ha lesz valaki, aki még ezen a szinten segíteni fog társaiknak, azok ők lesznek. Figyeld csak meg, el tudom képzelni, hogy győz bennük a vágy, hogy megmeneküljenek, és megteszik a megfelelő lépéseket.

Z: Lehet, hogy igazad van és nincs értelme a kedves szavaknak, a biztatásnak, a hitnek.

H: Félreértesz, mindezekre szükség van, mert ha nem éreznék így irányukba, akkor minden szavam álságos lenne, akkor hatástalan lett volna ami információt átadtam. Igenis, nagyon mélyen szeretem őket, és hiszem, hogy képesek változtatni magukon, de amikor az információt átadom, akkor nem kenegetem őket, hanem feltárom a konkrét tényeket, és bíztattam is őket, hogy találják meg a megoldást. Ha volt ötlet, akkor elmondtam, hogy annak milyen következményei várhatók. Konkrét voltam, de pont azért, mert hiszek bennük, tudom, hogy képesek megmenteni magukat. Sajnos az emberekkel kapcsolatban nem vagyok ennyire bizakodó, de tudom, hogy ettől még a megoldás a kezükben van, és csak ők fogják magukat megmenteni, vagy elveszejteni.

Z: Ebben teljesen igazad van. Én inkább szeretem a humoros részéről megragadni a dolgokat. Még akkor is, ha saját magukat nevetik ki azok, akiknek bemutatom jelenlegi fejlettségi szintjüket. De aztán elvesztem a humorérzékem, ha azt látom, hogy minden próbálkozásom hiábavaló. Ezért sem szívesen foglalkozom embertársaimmal. Úgy gondoltam, a szíriusziakban még több a fantázia, de velük kapcsolatban is csalódtam. 

H: Jaj, mindjárt elsírom magam. Ha ennyire így lenne, akkor most nem lenne szíriuszi feleséged.

Z: Még nem a feleségem, csak az lesz hamarosan, és ő is 5. dimenziós.

H: Legyünk tényszerűek, ő az egyetlen sikerélményed.

Z: Ez igaz.

H: Nem akarlak bántani, de én legalább nem vettem el feleségül a sikerélményeimet, pedig a vezetésem hatására férfiak és nők is átléptek már az 5. dimenzióba. Egész vegyes háremem lehetne nem?

Z: De. Ez tényleg vicces.

H: Jól van na, hát tudom, hogy nálad így alakult a helyzet, legalább van valakid, ennek csak örülni lehet. Most legalább te is fejlődhetsz hatalmasat. Nyilván ezen a tapasztalaton keresztül tanulhatsz meg rengeteg dolgot.

Z: Szerintem a párkapcsolatom nem képezi az emberi tudatfejlődés tárgyát, úgyhogy ugorhatnánk.

Sz: Szerintem még nagyon hasznos lenne, ha rávennénk Ashtart, hogy beszéljen már végre Oliantéval.

Z: Nem gondoljátok, hogy azzal az emberekben törést idézhetnénk elő? Kiderülne rengeteg olyan dolog Ashtarról, ami nem fér bele az Ashtar hitbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése